Általános szerződési feltételek

Általános szerződési feltételek


A jelen ÁSZF tartalmazza a napfenylampa.hu (továbbiakban Webáruház) használatának feltételeit az alábbiak szerint:

A Webáruház címe:

https://vizmelegito.bicaros.hu

A webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai:

 

Szolgáltató adatai:

A szolgáltató neve:                                 Bicaros sro

A szolgáltató székhelye:                     81106 Bratislava, Tolstého 5

A szolgáltató telephelye:                   1046 Budapest, Nádor utca 69    

A szolgáltató elérhetősége:             +421 949 185523

                                                                              +36 70 7936300

A szolgáltató e-mail címe:               bicaros.sro@gmail.com

Cégjegyzékszáma:                                 51 284 774

Adószáma:                                                   2120679066

Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve:       Okresny Súd Bratislava I

                                                                                                          Oddiel Sro.125199/B

Adatvédelmi nyilvántartási száma:

Engedély száma:

A szerződés nyelve:                                magyar

A tárhely-szolgáltató adatai:        DotRoll Kft,

                                                                1148 Budapest, Fogarasi út 3 – 5

Ügyfélszolgálat/Áruház adatai:

Cím:                                                       1046 Budapest, Nádor utca 69
Telefon:                                                 06 70 7936300
E-mail:                                                  bicaros.sro@gmail.com
Nyitva tartása:                                    Munkanapokon 9 – 17

Az általános szerződési feltételek elfogadása

1. A regisztráció illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.
2. Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Nem regisztrálhat és nem küldhet megrendelést sem.

A megrendelés lépései:

1. A regisztráció menete
A felhasználó a Fiókom menpontban, vagy a Pénztár menüpontban kitölti az oldal által kért adatokat, (keresztnév, vezetéknév, szállítási és számlázási cím, e-mail)

 

2. A kosár használata

    A vásárolt termékeket a Kosárban lehet megtekinteni. Itt lehet a kosár tartalmát módosítani (törölni, növelni, csökkenteni), kuponokat használni. Innen lehet folytatni a vásárlást, vagy továbblépni a Pénztárba

     

3. A megrendelés összeállítása

    A kosárba válogatott termékekkel továbbléphet a Pénztárba        

4. Az adatbeviteli hibák ellenőrzésének és javításának módja
A Pénztárban ki kell tölteni a kért adatokat, kiválasztani a szállítás és a fizetés módját. A rendszer azt adatokat ellenőrzi, hiba esetén itt lehet azokat javítani.

    Amennyiben kártyás fizetést választott, átirányítjuk a Barion honlapjára, ahol megtörténik a fizetés.

Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

5. A megrendelés elküldése

    Amennyiben minden rendben van, megrendelése elindul

 

6. A megrendelés visszaigazolása

    A megrendelés megérkezéséről e-mailt küldünk

 

Az adásvételi szerződés létrejötte:

 

1. Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között.

Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.

2. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.

 

3. A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja.

A termék lényeges tulajdonságai

 

A termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain.

Árak

 

A Webáruházban közzétett árak ÁFÁ-val növelt bruttó árak, amelyek tartalmazzák a termékek és a csomagolás árát és házhoz szállítás költségeit.

Kiszállítás, személyes átvétel

 

1. A szállítási határidők a termékek bemutató oldalain olvashatók.

2. A termékek kiszállítását a szolgáltató a vásárlóval egyeztetett időpontban végzi.

3. A vásárló köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni.

Lehetséges fizetési módok

 

1. Készpénzben,vagy bankkártyával az áru átvételével egyidejűleg a futárnál (utánvét)
2. Banki átutalás (előre utalás)
3. Barion tárcával vagy bankkártyával

Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja

 

1. Személyes bejelentés


A vásárló bejelentheti személyesen jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónál (Szolgáltató címe). Ekkor az Szolgáltató munkatársa a kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti:
– a vásárló nevét, címét,
– a termék megnevezését, vételárát,
– a vásárlás időpontját,
– a hiba bejelentésének időpontját, – a hiba leírását,
– a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt,
– a kifogás rendezésének módját.
Ha a kifogás rendezésének módja a vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben rögzíti.
A jegyzőkönyv másolatát a vásárló átadja.

2. Írásban történő bejelentés


A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak (1046 Budapest, Nádor utca 69) küldött levélben, vagy elektronikus levélben (bicaros.sro@gmail.com).
Ekkor a levélnek tartalmaznia kell: – a vásárló nevét, címét,
– a termék megnevezését, vételárát,
– a vásárlás időpontját,
– a hiba bejelentésének időpontját,
– a hiba leírását,
– a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.

Általános Szerződési feltételek

( letölthető verzió )

ÁSZF – vízmelegítők

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató

3 melléklet a 45 / 2014 Kormányrendelethez